Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΣΧΟΛΗ:

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστήμων

ΤΜΗΜΑ:

Διοίκησης Επιχειρήσεων

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ:

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ/MBA Κατευθύνσεις: Μάρκετινγκ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:

 

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ:

3

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:

Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

 

ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

Διαλέξεις

3

6

   

ΤΥΠΟΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:

Μάθημα κατεύθυνσης Μάρκετινγκ

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

Όχι

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

Ελληνική

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS:

Όχι

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL):

 

 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι συμμετέχοντες θα πρέπει:

·         Να κατανοούν τις συνέπειες των ψηφιακών τεχνολογιών για το μάρκετινγκ

·         Να γνωρίζουν τα κύρια εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και να είναι σε θέση να τα εφαρμόσουν σε ένα αρχικό επίπεδο

·         Να επιλέγουν και να συνδυάζουν τα κατάλληλα εργαλεία ανάλογα με τους στόχους μάρκετινγκ και τα δεδομένα της αγοράς

·         Να αξιολογούν την αποτελεσματικότητα των ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ

·         Να συνθέτουν όλα τα παραπάνω σε ένα e-marketing plan.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

§  Αναζήτηση,  ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

§  Λήψη αποφάσεων

§  Αυτόνομη εργασία

§  Ομαδική εργασία

§  Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

§  Σχεδιασμός και Διαχείριση Ηλεκτρονικής Επικοινωνίας

§  Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.

§  Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.

 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 

1.        Στρατηγική μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή - ηλεκτρονικά επιχειρηματικά μοντέλα

2.        Συμπεριφορά καταναλωτή στο διαδίκτυο και τα λοιπά ψηφιακά μέσα

3.        Έρευνα αγορά στο ψηφιακό περιβάλλον

4.        Δημιουργία αξίας, content marketing,

5.        Θέματα τιμολόγησης

6.        Νέοι μεσάζοντες και εναλλακτικά δίκτυα

7.        Τρόποι, μέσα και εργαλεία διαφήμισης στο διαδίκτυο (own, paid, earned media) - Search Engine Optimization

8.        Στρατηγική Επικοινωνίας και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης - Δημιουργία αξίας  στην ηλεκτρονική επικοινωνία

9.        Επικοινωνία και μέσα κοινωνικής δικτύωσης  - Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Pinterest, Instagram, Flickr, Social Bookmarking Sites

10.     Επικοινωνία και διαφήμιση σε κινητές συσκευές

11.     Δημιουργία Αίσθησης Κοινότητας στο Διαδίκτυο

12.     Επικοινωνία word of mouth στο διαδίκτυο

13.     Ανατροφοδότηση στην ομαδικής εργασία -προετοιμασία εξετάσεων

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ & ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ:

Διδασκαλία – Διαλέξεις στην τάξη

Παρουσίαση/ανάλυση μελετών περίπτωσης

Παρουσίαση επιλεγμένων αντικειμένων από στελέχη της αγοράς

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ:

Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω των ηλεκτρονικών πλατφορμών e-class και moodle

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

Διαλέξεις

39

Ανάλυση μελετών περίπτωσης

30

Ομαδική εργασία σε μελέτη/ανάλυση/παρουσίαση σχεδίου μάρκετινγκ

40

Αυτοτελής Μελέτη

47

Σύνολο

(25 Ώρες Φόρτου Εργασίας ανά Πιστωτική Μονάδα)

156

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ:

Γλώσσα Αξιολόγησης : Ελληνικά

Γραπτή Τελική Εξέταση (70%) η οποία περιλαμβάνει:

Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής

Ανάλυση ρόλων και ενδιαφερομένων μερών σε σύντομη μελέτη περίπτωσης

Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας

  • Σκοπός αξιολόγησης: Ο έλεγχος κατανόησης των βασικών στοιχείων του μαθήματος.
  • Κριτήρια αξιολόγησης: Η ορθότητα, η πληρότητα, η σαφήνεια και η κριτική αξιολόγηση των απαντήσεων.

Πρακτική αποτίμηση δεξιοτήτων που περιλαμβάνει ανάλυση, σχολιασμός και συγγραφή εργασίας από άσκηση πεδίου (30 %)

 

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

 

-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία :

Ελληνική

§  Βλαχοπούλου, Μ.  & Δημητριάδης, Σ. (2014) Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και  Μάρκετινγκ. Αθήνα: Rosili.  

§  Βλαχοπούλου, Μ. (2019), Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Από Τη Θεωρία Στην Πράξη, Εκδόσεις Rosili, Αθήνα

§  Κάβουρα, Α. (2016) Επικοινωνία και Διαφήμιση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Αθήνα: Διόνικος Chaffey, D. (2016). Ψηφιακές Επιχειρήσεις και Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Στρατηγική, Υλοποίηση και Εφαρμογή, Εκδ. ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕ, Αθήνα,

-Συναφή Επιστημονικά Περιοδικά:

§  Journal of Interactive Marketing

§  Internet Research

§  International Journal of Internet Marketing and Advertising

§  Critical Studies in Media Communication

§  Global Media and Communication

 

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων
Π.Μ.Σ. "ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΜΒΑ"
Π. Ράλλη και Θηβών 250, 12244, Αιγάλεω
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
+30 698 742 0490

Vertical Banner Transparent 1
     

  

Back to top