Η κατεύθυνση του Μάρκετινγκ επικεντρώνεται σε μια σημαντική λειτουργία, αυτής της δημιουργίας και της ανάπτυξης επώνυμων προϊόντων για την υποστήριξη των στρατηγικών στόχων των επιχειρήσεων σε ένα δυναμικά εξελισσόμενο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Ενδιαφέρει ιδιαίτερα όσους θέλουν να ασχοληθούν με τη ανάλυση της αγοράς και των αναγκών των πελατών, με στόχο τον σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικών και τακτικών Μάρκετινγκ για την ανάπτυξη, τη διανομή, την τιμολόγηση και την προβολή προϊόντων και την διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες.
Γιατί να επιλέξω την κατεύθυνση του Μάρκετινγκ:
- Ο υποψήφιος θα εκτεθεί σε μια ποικιλία θεματικών, όπως αυτές της κατανόησης της συμπεριφοράς των πελατών, του συντονισμού της έρευνας αγοράς και της ανάπτυξης στρατηγικών προσέλκυσης, ανάπτυξης & διατήρησης πελατών από προσεκτικά επιλεγμένες αγορές-στόχος, με τη χρήση παραδοσιακών αλλά και σύγχρονων εργαλείων.
- Το μέλλον του μάρκετινγκ είναι ψηφιακό και είναι σημαντικό για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να κατανοούν πώς να αξιοποιούν το ψηφιακό μάρκετινγκ. Η ψηφιακή τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με επιχειρήσεις και μάρκες. Τα επιτυχημένα στελέχη μάρκετινγκ διαθέτουν τόσο αναλυτικές, όσο και δημιουργικές ικανότητες, καθώς καλούνται να χρησιμοποιούν δεδομένα για να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των πελατών, να αναπτύξουν στρατηγικές τοποθέτησης προϊόντων σε κατάλληλα στοχευμένες αγορές και να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις μάρκετινγκ για την υποστήριξη της εταιρικής παρουσίας και εικόνας στα ψηφιακά μέσα.
Τα στελέχη μάρκετινγκ είναι πάντα περιζήτητα, καθώς διαθέτουν δεξιότητες κριτικής έρευνας, ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων που μπορούν να εφαρμοστούν σε θέσεις μάρκετινγκ, στη διοίκηση πωλήσεων, την επικοινωνία, την ανάπτυξη προϊόντων, τόσο σε εταιρείες μεταποίησης και παροχής υπηρεσιών, όσο και σε διαφημιστικές εταιρείες.