Η Δομή του προγράμματος είναι ως ακολούθως:
Τα μαθήματα των δύο πρώτων εξαμήνων είναι κοινά για όλους τους φοιτητές και καλύπτουν τις απαιτούμενες γνώσεις που πρέπει να έχει ο απόφοιτος για όλες τις δραστηριότητες των διοικητικών λειτουργιών μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού (π.χ. Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, Χρηματοοικονομική/Διοικητική Λογιστική, Διοίκηση Μάρκετινγκ, Οικονομική τη Διοίκησης, Ποσοτικές Μέθοδοι και Λήψη Αποφάσεων, Χρηματοοικονομική Διοίκηση, Στρατηγικός Προγραμματισμός, Επιχειρηματικότητα κλπ. ).
Στο τρίτο εξάμηνο δίνεται η δυνατότητα στους φοιτητές να εμβαθύνουν, σε γνωστικά αντικείμενα του άμεσου ενδιαφέροντος τους, παρακολουθώντας μαθήματα σε μία από τις προσφερόμενες κατευθύνσεις:
- Διοίκηση (Management)
- Μάρκετινγκ (Marketing)
- Ψηφιακό Επιχειρείν (Digital Business)
Στο τέταρτο εξάμηνο ο φοιτητής έχει την υποχρέωση παρακολούθησης ενός μαθήματος, καθώς και την εκπόνηση διπλωματικής εργασίας.
Το σύνολο των μαθημάτων κάθε εξαμήνου αντιστοιχούν σε τριάντα (30) πιστωτικές μονάδες κατά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS). Επίσης, η διπλωματική μεταπτυχιακή εργασία αντιστοιχεί σε εικοσιπέντε (25) πιστωτικές μονάδες κατά ECTS.